لاماسو

./ حدود ۲ ماه میشه که به صورت نیمه جدی دارم برای کنکور ارشد درس میخونم . نیمه جدی،چون که نمیدونم حالت کاملا جدی‌‌م چقدر بیشتر از این میتونه متفاوت باشه و پتانسیلم چقدر بیشتر هست . بیشترین تمرکزم روی زبان بود و خیلی کم یا حتی میشه گفت هیچی تاریخ و ادبیات تا ۲ هفته پیش نخوندم .

دیروز حس میکردم که زبان تخصصی تا الان هیچ پیشرفتی نکردم . همونی هستم که قبلا بودم تا اینکه امروز چشمم خیلی تصادفی افتاد به یه لیست از کلمه ها و معانیشون که اون روزهای اول که شروع کرده بودم کتاب زبان تخصصی رو ترجمه کنم، روی کاغذ نوشته بودم . معنی کلمه ها رو به صورت خیلی آشنا می دونستم . لازم نبود که به خودم فشار بیارم، حس اینکه خیلی وقته این کلمه رو بلدم داشتم . حس آشنایی ای که با کلمه Tree یا Friend هست رو با کلمه peculiar یا merely داشتم و این حس امید رو زنده کرد . که آره، یه تغییری کردی . 


انگار اگر برنمی گشتم و جایی که شروع کرده بودم رو نمیدیدم، چیزی که قبلا بودم، انگار اگر حافظه ای نبود، من همونطور نا امیدانه ادامه میدادم  /.

  • ساسان .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی