لاماسو

۱. حساس شدم. حساس شدم به اینکه کسی پیغام توی تلگرام، واتس آپ یا جاهای دیگه میفرسته و ۲ ثانیه بعدش آفلاین میشه و چند دقیقه بعد بر میگرده ببینه چی شده . 

حساس شدم به اینکه خودم یه چیزی برای کسی میفرستم و زودی بعدش صفحه رو عوض میکنم و میرم جای دیگه ببینم چه خبره، که در وقتم مثلا صرف جویی کنم .

حساس شدم به این قضیه و گاهی شدیدا عصبانی میشم . آخه چرا، اگر سوالی میپرسم، یا حرفی میزنم چند دقیقه منتظر نمونم، شاید طرف اومد، پاسخ داد، همون موقع دنبالش رو گرفت و صحبت رو تموم کرد یا چرا ۶۰۰ تا کار رو با هم، هم تخم مرغ درست میکنم، هم چت میکنم،هم تلوزیون نگاه میکنم، هم سرم تو کتابه . حساس شدم وقتی کسی وسط چت یک دفعه آنلاینش میشه آفلاین، به اینکه متوجه بشم حواسش نیست چی میگم . 

خودم هم همینطوریم، دارم میبینم . رفتار مزحکی مضحکی به نظرم میاد و از همینش هم عصبانی میشم، اینکه همه چیز رو چقدر سطحی سطحی و بدون ذره ای حساسیت میگذرونم . 

این چند روز کمی تغییر اتفاق افتاد، ببینم در ادامه چی میشه . 


۲. بعد از مدتی دوباره شروع به آهنگ گوش دادم، اون هم چیزی که قبلا ازش دوری میکردم . موسیقی های غمگین . موسیقی متن فیلم The Fountain رو اثر Clint Mansell گوش میدم، عجیب به حال الانم میخوره . حس میکنم میتونم باهاش کارهای پایان نامه هم انجام بدم . 

  • ساسان .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی