لاماسو

کمی خوشحال و کمی ناراحت شدم . خوشحال از اینکه فهمیدم تعداد کسانی که باهاشون در رقابتم، کم هست . ۶۷۰ نفر مجاز به انتخاب دانشگاه های روزانه شدن و از اونجایی که معمولا زبان دانشجویان هنر خوب نیست، باید درصد بالایی تاریخ هنر و نقد زده باشن تا به ۶۷۰ رسیده باشن و این نشون دهنده این هست که خر خون باید بوده باشن . افراد خر خون، به ندرت کار عملی قوی ای دارن، یعنی ترکیب خر خونی و اجرای قوی، کم یافت میشه و این خوشحال کنندست، چون اونهایی که اجرای قوی داشتن، به مرحله ی انتخاب روزانه نرسیدن به دلیل مشخص اینکه تئوری خوبی ندارن که به ۶۷۰ برسن. 

ناراحت اینکه، دانشگاه هنر تهران ۱۲ تا بیشتر نمیگیره و رتبه من ۲۰۰ هست و اگر ۱۲ تا خر خونِ دست قوی بخوان برن دانشگاه هنر تهران، من باید به فکر سال بعد باشم . این تعداد هم نادر نیست .


اما در نهایت چیزی جز تلاش نمیمونه، من سعیم رو کردم و میکنم، تا ببینم چی پیش میاد، شاید اصلا تو راه اتوبوس چپ کرد و یک سره رفتیم سر زندگی بعدی ! آن چنان مهم نیست .

  • ساسان .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی