لاماسو

چقدر کلمات و اصطلاحات تجربه نشده رو روزانه مثل نقل و نبات برای دیگران تجویز میکنم!
 
چیزایی که بعضی هاشونو وقتی که تجربه کردم، فهمیدم چقدر فرق میکرد با تصوری که ازش داشتم و این باعث شد دهنم رو در مورد بیشتر موضوع ها ببندم و وقتی صحبت میکنن، سر تکون بدم و سکوت کنم یا بگم نمیدونم. فاطمه از اون دست، نمونه خیلی خوب این قضیست، اون به راحتی میگه نمیدونم، خیلی خیلی راحت !‌هر چیزی که نمیفهمه و تجربه نداره رو میگه نمیدونم، خیلی صریح و ساده .  فکر میکنم گاهی بعضی ها تو دلشون مسخرش میکنن اما من که متوجه این موضوع میشم، میفهمم که چه خصلت خوبی رو بدون اینکه بدونه داره . نمیدونم، متوجه نمیشم، تجربه نداشتم .
 
دوباره با خودم فکر میکنم چقدر کلمات و اصطلاحاتی که تجربه نکردم رو مثل نقل و نبات برای دیگران و خودم تجویز میکنم . 
  • ساسان .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی